V letu 2016 se je naša ustanoviteljica Občina Kranjska Gora odločila, da glede na porast turističnega prometa v Srednji Evropi in Sloveniji ter glede na stagniranje števila obiskovalcev v Slovenskem planinskem muzeju okrepi turistično ekipo. Tako je dotedanjega vodjo enote po upokojitvi nadomestil zunanji sodelavec – koordinator za turizem med muzejem in turizmom. Začeli smo z novimi vsebinami, ki vabijo obiskovalce k večkratnemu obisku Slovenskega planinskega muzeja.

Najprej smo prenovili recepcijo z muzejsko trgovino. Prestavili smo jo k vhodu muzeja, da obiskovalci takoj ob vstopu zagledajo naše prijazne sodelavce, ki jim podajajo informacije, svetujejo in jih usmerjajo k ogledu naše stalne razstave in drugih vsebin. V muzejski trgovini smo razširili ponudbo, tako da še danes naši tuji gostje najdejo avtentične slovenske spominke, domači pa bogato planinsko literaturo in ideje za darila, primerna za vsakogar. Sočasno smo se dogovorili s Turističnim društvom Dovje – Mojstrana, da preselimo Turistično informativni center v Slovenski planinski muzej. V prvi poletni sezoni smo imeli info točko na dveh mestih – v muzeju in v prostorih turističnega društva. Skrbno smo merili obisk in ugotovili, da gostje večkrat iščejo turistične informacije na recepciji Slovenskega planinskega muzeja, kar smo opažali že pred uradnim odprtjem info točke.  Razmerje je bilo kar 4 : 1.

Za trženje novih dveh ferat, ki sta bili zgrajeni pod okriljem Občine Kranjska Gora v bližnjem Grančišu, smo se povezali z vsemi zainteresiranimi. Z domačimi gorskimi vodniki in športnimi agencijami ponujamo tudi najem koles in opreme za plezanje po feratah. Hkrati pa smo dodali načrtovan prostor doživetij, ki smo ga uredili v muzeju po prevzemu odsluženega Bivaka II, ki so ga podarili člani alpinističnega odseka PD Jesenice.

Muzealci, planinci in turistični delavci smo združili moči za prepoznavnost muzeja, ki prispeva k številu obiskovalcev v muzeju in kraju.

Matjaž Podlipnik, koordinator turistične ponudbe